10 January, 2017

Burger bakar sedap gila di Parit Buntar

Assalamualaikum w.b.t :)

Hai !

Weyh serius kena share burger bakar paling sedap pernah aku makan ! Sebelum ni kalau aku makan burger, bagi aku rasa dia semua sama je kat mana-mana tempat. Kesian, tak pernah lagi rasa nikmat makan burger bakar sebenar selama aku hidup. kahkahkah. 

Baru-baru ni aku sempat singgah di Parit Buntar, Perak. Erk sebenarnya dia sempadan Perak dengan Penang. Kebetulan masa tu teringin nak makan burger bakar atau sebenarnya tak tahu nak makan apa. Nampak tu, punya banyak makanan dalam dunia sampai tak tahu nak makan apa. Gosh. 

Tiba-tiba anak tekak menendang leher, dengan tendangan tersebut terpacul la satu perasaan teringin nak makan burger bakar. Ibarat ibu mengandung terus cousin aku suggest makan di _________________________.

SEKIAN TERIMA KASIH SEBAB AKU TAK TAU MANA PULKA AKU LETAK GAMBAR BURGER T____T


bye 

No comments:

Post a Comment